Wist je dat...

15 oktober 2014 - Enschede, Nederland

... Dit de gaafste reis is die wij ooit hebben gemaakt?

... We ruim 3 000 Miles wat 4 800 kilometer is, hebben gereden

... Wij nog nooit zo vaak wild hebben geplast en met soms met hele mooie uitzichten erbij ;-)

... Wij in 2 hotels onder de douche kop konden staan, de rest was veel te laag voor ons. We moesten flink door de knieën om de haren te wassen.

... San Fransisco de stad is waar we de meeste zwervers hebben gezien?

... Wij onderweg ongeveer 45 liter hebben gebruikt aan flesjes water?

... America net zoveel aso hardrijders kent als in Nederland?

... Je hier links en rechts mag inhalen?

... Ze hier afstand houden met auto niet kennen

... Amerikanen hele behulpzame en aardige mensen zijn

... We wel zo'n 600 Starbucks binnen zijn geweest voor de gratis wifi en de wc, en dat we niet altijd wat hebben gekocht?

... De weg met de meeste haarspeldbochten en afgronden de weg naar Sequoia national park was, en dat we de bomen toen niet eens hebben gezien?

... De hoogte temperatuur in de auto is gemeten in Death valley, 117 graden Fahrenheit, wat 47 graden celcius is

... De Amerikanen ons rijbewijs, die wij als legitimatie gebruikten, heel erg cute vinden. We hebben meerdere malen de reactie gehad OMG it's so pink

... De Walmart één van de weinige winkels is waar je zowel je boodschappen, kinderwagen, televisie en je geladen geweer kunt kopen?

... Wij naar de Walmart gingen voor onze banaantjes, appels en fantastische nutbars? Die je helaas niet in Nederland kan kopen

.... We in onze vakantie 3 dagen geen zon hebben gehad, en al deze 3 dagen in San Francisco waren?

... Onze eerste zak ijs (en duurste) voor de koelbox, 2 weken met ons mee heeft gereisd

.... We berenpoep hebben gezien? En toen wat in de bosjes hoorde rommelen en snel weer de auto in zijn gesprongen?

... We nooit meer dan voor 25 dollar hebben getankt

... We wel 100 000 keer thank you hebben gezegd

... We op het laatst toch het metro systeem van new York zijn gaan snappen

... We voor ruim 1 200 Dollar spullen hebben meegenomen uit USA

... We bij ons laatste verblijfsadres pakjes hebben laten bezorgen

... De wc hokjes hier soms zo laag zijn dat we er bovenuit steken?

... De groente bij een maaltijd altijd bestaat uit broccoli als je gaat uit eten? En meestal ook nog bloemkool... :-(

... Dat wij 13 rollen wc papier hebben gebruikt, waarvan 10 voor Patrick's rekening ;-)

... Wij op 21 verschillende plekken hebben geslapen

... We 6 zakken ijs hebben gekocht voor onze koelbox

... 42 keer de auto in en uit hebben gepakt

... Patrick de koelbox ook in Nederland wilde gaan gebruiken, maar er alleen niet aan had gedacht hoe we die mee gingen krijgen?

...wij de zuignap van de navigatie per ongeluk hebben achtergelaten in onze huurauto?

... Dit ons allerlaatste verhaal is over onze reis naar New York en de westkust?

... Wij volgend jaar weer naar Amerika gaan??? ;-) ;-) ;-)

1. Vincent:
    16 oktober 2014
    Wist je dat......

ik dit erg leuke feitjes vind om te lezen.....
  2. Wil piechnick:
    16 oktober 2014
    wist je dat ik deze feitjes heel leuk vind om te weten en het blijkt wel dat jullie twee het ongelofelijk naar jullie zin hebben gehad