Een goed begin van de vakantie...

28 juni 2015 - Washington D.C., Verenigde Staten

Na lang wikken en wegen hebben we ons toch aan onze eigen belofte gehouden...we're back in America!!!

Ons avontuur begon eigenlijk gisteravond al. We hadden een hotel geboekt op 3 minuten loop afstand van het vliegveld in Düsseldorf. Zo echt ideaal!! En vanmorgen konden we zo uit ons bedje rollen na een slecht nachtje slapen, aankleden en richting het vliegveld lopen. We hoefden alleen maar onze koffers in te leveren en door de douane. En dit liep allemaal gesmeerd.
Vervolgens van Düsseldorf naar München, van München naar Philadelphia. Waar we gelukkig ook goed door de controles kwamen, om vervolgens 4 uur te kunnen wachten op onze laatste vlucht van de dag met als bestemming Washington!
Het vliegtuig naar Washington was de kleinste waar ik ooit in heb gezeten, 2 rijen van 2. Maar het ging allemaal heel erg gesmeerd. Aangekomen op het vliegveld moesten we nog even wachten op onze taxi en toen konden we eindelijk naar ons verblijf, waar we na 22 uur op te zijn geweest ook wel heel erg naar uit keken.

Zo gesmeerd als al het gereis ging, hoe erg was onze domper toen we bij het verblijf aankwamen. De verhuurster was er niet, maar de deur van het verblijf was gewoon open. En het appartement zag er niet bepaald bewoonbaar uit, vooral het bed niet. Ik zal jullie de details besparen. Maar ik kan wel zeggen dat ik het liefst in huilen was uitgebarsten.
We hebben meteen de verhuurster gebeld maar die nam niet op. Daarna meteen Airbnb gebeld, die waren aardig in shock en we moesten foto's sturen en dan zouden zij met een oplossing komen. Alleen die oplossing kwam maar niet en we waren moe en wilden graag slapen. Dus hebben we een hotel the hyatt place opgezocht en om 1 uur snachts na bijna 25 uur op konden we eindelijk een heerlijk bedje in.

1. Vincent:
    29 juni 2015
    Aiai....ik hoop niet dat dit een voorbode is....maar goed....de kop is eraf....
  2. Mo:
    1 juli 2015
    Gelukkig was t ontbijt goed
  3. Wil piechnick:
    1 juli 2015
    ai dat was mooi balen maar goed dat er hotels zijn veel plezier xxx