Wist je dat...

22 juli 2015 - Haaksbergen, Nederland

… je in hotels bij het ontbijt nooit vleeswaren of kaas hebt

… we toiletpapier, messen, vorken, lepels en kleine handdoekjes hebben “geleend” uit hotels?

… deze kleine handdoekjes nu bij ons in de kast liggen en Pat ze gebruikt voor het sporten

… Amerikanen zelfs met heel slecht weer geen verlichting aan hebben in de auto

… eigenlijk elke wasbak best groot is maar de hals van de kraan te kort, waardoor het water maar net in de wasbak komt en je altijd alles nat maakt

…  er hier langs de snelwegen heel veel kapot gereden autobanden liggen, en hoe verder je richting florida komt er net zo veel kapotte autos langs de kant staan

… de wegen hier een stuk slechter zijn dan aan de westkust en er veel meer verkeer is, vooral vrachtwagens

… het grote stukken rijden zijn met weinig mooie uitzichten, net Nederland

… er overal wegwerkzaamheden zijn, maar dat je nooit iemand aan het werk ziet

… heel veel wc’s veel lager zijn dan de kinder wc’s in Nederland? Dat was dus flink bukken

… hoe verder we van Washington af gingen hoe aardiger de mensen werden

… een Amerikaanse vrouw vertelde dat haar zoon met school naar Europa waren geweest en heimwee had naar het fatsoenlijke eten, lees hamburger, in USA

… ze hier op de motor rijden zonder de juiste kleding of helm op, ook op de snelweg

… onze navigatie een beetje Twents kan? We moeten steeds op de linker riestrook blijven

… onze nieuwe zuignap voor de navigatie het in totaal 2 dagen heeft volgehouden en daarna dienst weigerde

… als je aan het rijden bent overal teksten leest om de bestuurders eraan te hebben herinneren, om de gordel om te doen, niet te hard te rijden, niet te rijden met alcohol op, met regen de verlichting aan te doen etc. Buckle up, it’s the law. Road work ahead save a life drive slow. DUI think before you drive. With rain, lights on, it’s the law.

… Amerikanen niet snappen of niet willen snappen hoe ritsen op de weg werkt, ze laten je er gewoon niet tussen, je moet bijna een aanrijding veroorzaken om er tussen te komen

… we in Miami ruim 85 euro aan parkeerkosten kwijt zijn geweest in 3 dagen tijd

… het hotel in Washington ons duurste verblijf in de USA is geweest

… we 2 flessen zonnebrandcrème er doorheen hebben gesmeerd in 3 weken tijd

… Amerikanen niet begrijpen dat wij in USA op vakantie gaan als je ook in Europa op vakantie kunt. Voor hun is Europa was Amerika is voor ons.

… we dit jaar toch nog 2700 miles, wat ruim 4300 km is hebben gereden

… we werkelijk weer een fantastische vakantie hebben gehad

… we van Amerika houden en dit zeker niet onze laatste reis is geweest????