Trage slakken

8 juli 2015 - Savannah, Georgia, Verenigde Staten

De dag begint goed, zon schijnt, goed geslapen en we ontbijten bij de Denny's, een restaurant keten waar je de hele dag ook ontbijt kan bestellen. Wij starten de dag met een uitsmijter.
Vandaag staat een dagje Savannah op het programma. De auto parkeren in een parkeer garage in het centrum was nog een hele klus, de parkeerplekken waren krap of de auto's zijn te groot ;) maar we hebben hem er toch in gekregen met applaus van Amerikanen.
We kunnen Savannah in, eerst maar een koffie bij de Starbucks. Savannah blijkt een mooie stad met veel historische gebouwen en mooie parken. We leggen weer de nodige kilometers af ook al gaat het langzaam met dit warme weer, dat is mooi want zo kunnen we lekker smokkelen met smerig eten ;)
Dat kunnen we niet van de Amerikanen zeggen, ze gaan massaal in rijdende Tour bussen, en gaan vooral niet lopen. Al hebben ze wel een klein puntje hoor dat ze dat doen, het was namelijk tegen de 35 graden.

Alle bezienswaardigheden zijn we zo'n beetje langs gegaan, inclusief een pirate house, daar was Patrick heel enthousiast over, maar het bleek een Amerikaanse vreetschuur met een slechte Jack Sparrow imitator.
Keep the best for last zeggen ze hier, nou dat hebben we gedaan. Riverstreet was onze laatste stop in Savannah en was ook gelijk het mooiste straatje, zoals de naam doet vermoeden ligt deze langs de rivier met allemaal leuke winkeltjes, eet tentjes en een weg van gobble Stones, we hebben hier heerlijk warm gegeten, en in de avond wat licht verteerbaars, dat doen we de laatste week wel meer, beter voor de verbranding.
On the road again!

1. Ma Ria:
    10 juli 2015
    Nou jullie kunnen straks wel reisleider worden zoveel hebben jullie gezien en bezocht en natuurlijk weer de mooie foto's.

En loopt alles naar wens zoals jullie het gepland hadden?
    Nog veel plezier . Kus
  2. Wil piechnick:
    12 juli 2015
    er zal wel weer een hele hoop op de film staan hebben we wat te kijken leuk xx