Het luxe leven

14 juli 2015 - Boca Raton, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we eerst maar eens gaan kijken hoe het strandje en steiger er bij daglicht bij liggen. Het ziet er net zo mooi uit als we al dachten. Maar omdat het strandje hier heel klein is besluiten we naar een ander strand te rijden in de buurt.
We hadden het adres al in de TomTom gezet en we waren net op weg toen we al een strandje tegen kwamen. Joh die kunnen we ook wel pakken. Je kunt de auto parkeren en je staat meteen op het strand. Net zo handig.
We hadden alles opgezet, parasolletje, handdoekjes en koelbox mee. Lekker in de zee gezwommen, zonder golven. En toen lagen we net weer een tijdje, begon het te regenen.  We konden schuilen bij een picknicktafel met een afdak er boven. Hier zat al een oud Grieks stelletje. Die boden ons al kersen aan en toen we weer op het strand wilden gaan liggen probeerden ze ons over te halen om te blijven zitten. Ze vonden het denk ik wel gezellig haha.

Ergens in de middag zijn we richting Boca Raton gereden waar we een mooi hotel hadden. We hebben daar de rest van al onze verblijven geboekt zodat we ons daar niet meer druk over hoeven te maken, dat is ook wel lekker.
Daarna hebben we heel even een broodje gegeten bij het zwembad. En dat was heel even omdat ik binnen een paar minuten helemaal lek ben gestoken op m'n rug door de kleding heen.
'S avonds zijn we in Boca Raton naar een bioscoop Ipic gereden die helemaal aan een Plaza ligt met allemaal restaurant en mooie parkjes. Het zag er super de luxe uit. En dat was het ook. De bios was echt iets wat we nog nooit hebben gezien. Beneden helemaal een hippe club met restaurant, het personeel heel netjes gekleed. En we hadden de meest luxe stoelen die er waren. Was ook duur maar we waren speciaal daarvoor naar deze bios gegaan. Het waren leren stoelen die je helemaal in ligstand kom zetten. En je krijgt er kussentjes, dekens, popcorn en de hele avond bediening bij. Je kunt op een knopje drukken en dan komt er iemand aan in de bioscoopzaal. We hebben de Terminator gezien, weer een leuk avondje die we nooit vergeten.

1. Wil piechnick:
    17 juli 2015
    cool zo stoel moeten we thuis ook hebben maar dan ook inclusief de bediening xx