We love this city!!!!

7 september 2014 - New York City, Verenigde Staten

Ons laatste dagje in the city zijn we maar eens begonnen met een lekker ontbijt van eieren sunny side up met bacon en buttermilk pancakes, yumyum dat is nog eens een ontbijt. En verder gaan we het vandaag lekker rustig aan doen.

Als eerste zijn we naar het Empire State building geweest voor een prachtig uitzicht van de stad. Je kunt Central park niet zo heel goed zien, maar je hebt wel weer mooi zicht op de flatiron building.
Daarna hebben we een beetje rond gelopen door de straten op zoek naar Victoria secret. ;-)
Wat overweldigend is die winkel zeg. Drie verdiepingen hoog en heel veel bh's. Ik heb me meteen maar op laten meten en in een pashok laten zetten. Daar kun je verschillende modellen aanpassen en wat je het prettigst vind en het mooist zit wordt op je kaartje gezet. En dat model kun je dan in de winkel weer opzoeken. Echt een goed systeem zeg. En het personeel daar is zó vriendelijk dat je er bijna misselijk van wordt. En laat ik het zo zeggen, je kunt je geld wel kwijt daar. Lang leve de credit card!!

We wilden onze laatste dag goed afsluiten in New York dus zijn we lekker bbq baby back ribs gaan eten bij St. Andrews. Ja naast pindakaas zijn we gek op spareribs ;-)

Als allerlaatste zijn we nog even naar St. Patricks cathedral gegaan om daar nog een foto van te maken. Helaas stond de kerk in de steigers dus was er weinig moois te zien. Dus snel richting bedje want de wekker gaat om 6 uur.

Pfff vroeg hoor, nog heel even blijven liggen en toen moesten we er echt uit. Even opfrissen, alles in de koffer pakken. En snel even ontbijten met een boerenomelet. Zijn we net klaar met eten krijgen we een sms dat onze super shuttle chauffeur over 10 minuten bij ons is (bijna 30 min eerder dan de gereserveerde tijd)... Fuckkkkk!!

Snel terug naar het appartement, nog even naar de wc en de koffers 2 verdiepingen naar beneden sjouwen. En wij wachten, en wachten. Komt hij uiteindelijk als nog op de afgesproken tijd... Grrr
Maar die chauffeurs rijden echt als maniakken. Links inhalen, rechts inhalen, remmen, gassen en ze toeteren om alles.
Gelukkig zijn we wel op tijd en zonder kleerscheuren afgezet bij het vliegveld.

Daar ging alles ook heel voorspoedig, de koffers gedropt, door de douane en naar de gate.

We gaan deze stink stad missen, het was fantastisch!!

En nu op naar ons volgende avontuur....

1. Ma Ria:
    9 september 2014
    Ik weet gewoon niet wat ik nog met schrijven , het is allemaal even mooi en spannend.
  2. Wil piechnick:
    9 september 2014
    suus de verhalen die je schrijft het is gewoon fantastisch hartstikke leuk ik kijk uit naar de volgende heel veel reisplezier