Hieperdepiep

19 september 2014 - Merced, California, Verenigde Staten

Vandaag is Patrick jarig, eigenlijk vind hij het best leuk zo, hij zei ik ga vaker weg met mijn verjaardag. Hij heeft leuke sms'jes / filmpjes / whatsappjes en Facebook Posts gehad.

Na een rustig begin van de dag en een mager ontbijt (op bed, dat wel) in het hotel. Moesten we maar eens kijken of we naar San Francisco konden komen, de TomTom gaf aan dat we tol wegen konden vermijden, wij echte Hollanders dat we zijn doen dat natuurlijk.

Het werd een iets langere rit, maar we kwamen wel door Silicon Valley (voor de nerds onder ons) links rechts zagen we de Microsofts, Googles, Nokia's en noem maar op. Dus Pat kon niet zo goed meer op de weg letten ;-)

Even stoppen in San José voor een gezond broodje bij de Subway en snel bij de Starbucks plassen en weer verder. Op naar San Francisco!!

Jeetje wat is het daar druk op de snelweg zeg, links en rechts weer auto's inhalen. Ik kreeg er de kriebels van. Maar met veel geduld en afstand, we zagen bijna een ongeluk gebeuren met een grote truck, zijn we goed aangekomen aan de rand van de stad bij het vliegveld (dit was nog betaalbaar, blijkbaar was er een congres in SF).

Ja en ook op vakantie moet er gewassen worden dus snel even een wasje draaien in het hotel, dat ding was met een half uur al klaar. Het hotel ziet er helemaal prima uit trouwens en we mogen de auto gratis parkeren wat ook wel fijn is.

En Pat had bedacht wat hij voor zijn verjaardag wilde hebben dus op naar de Best Buy om een Jawbone up24 te kopen. Of te wel een activiteiten tracker. Deze armband houdt bij hoeveel je loopt, hoeveel calorieën je verbrandt, hoe je hebt geslapen en nog veel meer, geinig dingetje dus.

We wilden graag uiteten gaan voor de verjaardag van Pat maar we hadden niet zoveel puf om de stad in te gaan dus dan maar kijken of er wat bij het hotel zit. We hebben een leuke Mexicaan gevonden waar we een lekker cocktailtje hebben gedronken en heerlijk hebben gegeten.
Daarna nog even langs het water gelopen en toen maar eens gekeken hoe dit bedje slaapt!!

1. Ma Ria:
    22 september 2014
    Het ziet er wel allemaal lekker uit, wij hebben spekpannenkoeken gehad ook lekker. Dat Patrick weg wil met zijn verjaardag is een goed idee scheelt mij weer een kadoo. Ha ha. Kus.