Euh?? Berenpoep

16 september 2014 - Fresno, California, Verenigde Staten

Vandaag gaan we weer richting een national park. Het park met de hoogste bomen ter wereld, Sequoia national park. Dus weer op tijd eruit, ontbijten en gaan met die banaan.

Wat we niet wisten is dat het park in de bergen ligt, hoog in de bergen. De weg er naartoe was echt verschrikkelijk en op een gegeven moment kregen we het idee dat we niet goed reden, omdat de weg steeds smaller en bochtiger werd. Dus we besluiten een andere weg te nemen.
Bad mistake, deze weg is nog veel verschrikkelijker met hoge beklimmingen, haarspeldbochten en de afgronden meteen naast ons.
En toen we even stopten om de benen te strekken en om ons hart tot rust te laten komen, lag er iets waarvan we bijna zeker weten dat het berenpoep was. Toen we ook nog wat hoorde ritselen in de bosjes zijn we heel snel in de auto gestapt en weg gereden. Voor hetzelfde geldt was er echt een beer...

Ik werd heel erg misselijk van al die haarspeldbochten, echt kotsmisselijk! Maar hej, we hebben wel berenpoep gezien ;-)

Ik heb maar even de oogjes dicht gedaan zodat ik het stuur daarna over kon nemen. En toen mocht ik de haarspeldbochten nemen, best eng hoor zo met de afgrond ernaast.

Maar we hebben het gered tot de ingang van Sequoia park, waar de hele hoge bomen zijn. En toen konden we weer verder met nog meer bochten en beklimmingen. Maar we hebben wel prachtige uitzichten gehad.
Bij één van de uitzichtpunten stond een bord met wat er allemaal te zien was. Shit de hoge sequoia bomen staan helemaal boven aan de berg en dat is nog wel een uur rijden. En dan moeten we nog terug rijden naar het hotel, dat redden we nooit voordat het donker wordt.

Dan maar de wijze beslissing om ons verlies te nemen en om te keren, want ik kan je één ding vertellen deze wegen wil je absoluut niet in het donker rijden.

Dan maar op weg naar Fresno op zoek naar het hotel. Fresno is echt een mega grote stad. Of eigenlijke 3 steden aan elkaar, zo zeg dit wisten we echt niet. Overal snelwegen tussendoor en mega druk met auto's. Gelukkig hebben we een hele goeie TomTom die ons overal naartoe brengt ;-)

En nadat we het hotel hebben gevonden moest er natuurlijk ook nog gegeten worden. We hadden het bij het hotel gevraagd en zij raadde Denny's aan. Euh oke, is dat geen fastfood keten. Nou ja toch maar proberen.
Het viel heel erg mee Pat heeft een lekkere T-bone steak gehad met bruine rijst en groente en ik een visje met advocado en dipbare groente!!
Maar nog veel belangrijker ik heb daar de lekkerste milkshake ooit gehad...chocolade met pindakaas...OMG wat lekker zeg..hihi

1. Wil piechnick:
    18 september 2014
    nou gelukkig dat achter de rug lijkt mij een grote ellende die death vally gr wil en eileen